مرحله دوم کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی آذربایجان غربی آغاز شد

مدیر کل بهزیستی استان ، محور اصلی کارزار را توجه به فضاهای تعاملی فرزندان و ارتباط آنان با افرادی که با آنها معاشرت دارند عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ،

دومین مرحله کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور با موضوع *"والد آگاه، فرزند ایمن "* و با پیام اختصاصی *"آیا می دانی الان فرزندت کجاست؟ "* با حضور مدیرکل ، معاون امور پیشگیری و کارشناسان تخصصی بهزیستی استان از اردیبهشت ماه بصورت هماهنگ در یکی از فرهنگ سراهای شهرستان ارومیه و همزمان در سطح استان آغاز به کار کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در آیین افتتاح این دوره از پویش با تاکید بر اهداف عملیاتی این کارزار مبنی بر پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآورگفت: اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و ارتقاء سطح آگاهی خانواده در زمینه پیشگیری از اعتیاد در این پویش مورد توجه است.

 پروین محمدپوری ، محور اصلی کارزار را توجه به فضاهای تعاملی فرزندان و افرادی که با آنها معاشرت دارند عنوان کرد و افزود: کارزار رسانه ای مذکور در استان بصورت هماهنگ با استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه ای و مشارکت پذیری از موسسات و اعضاء تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد، در جهت اطلاع رسانی، آموزش و آگاه سازی والدین اجرا می شود.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند در پیشگیری و مقابله با شیوع و سوءمصرف مواد مخدر مؤثر باشد، بکارگیری هوشمندانه و کارآمد رسانه های ارتباط جمعی است . پخش نشان در صدا و سیما، انجام مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، انتشار اخبار، توزیع بروشور، برپایی ایستگاه خیابانی، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی از اهم تعاملات اداره کل بهزیستی استان در راستای اجرای کارزار موضوع والد آگاه، فرزند ایمن می باشد.

طیب نیا ، معاون امور پیشگیری بهزیستی استان نیز در خصوص اهداف عملیاتی و راهبردی طرح گفت : اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاهسازی و اطلاع رسانی راهبرد مهم در اجرای این کارزار می باشند.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی ، اجرای مسابقه برای فرزندان و خانواده ها و اهدای جوایز از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 106753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد