پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز روانشناس و مشاور 

دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی
ششم اردیبهشت ماه "روز روانشناس و مشاور" بنام یاورانی مزین شده که بی شک تمام دغدغه شان التیام بخشیدن به روح و روان انسانهایی است که هرکدام به دلیل یا دلایلی در هیاهوی روزگار روحشان زخم برداشته و کلام روح بخش و تدبیر مشاوران دریچه ای برای "امید به فردایی بهتر " می سازد.
سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی جامعه، در سالهای  اخیر از طریق تاسیس مراکز مشاوره حضوری و ارائه خدمات مشاوره تلفنی از طریق خط تلفن ۱۴۸۰ (صدای مشاور) و همچنین  ارائه خدمات آموزشی مرتبط با سلامت روان، تلاش نموده است تا سهم خویش را در تامین بهداشت روانی جامعه ایفا نماید.
این سازمان با تاکید بر رویکرد سلامت روح و روان، تدوین شاخص های سلامت روانی اجتماعی، فعال سازی نظام رصد آسیبهای اجتماعی و بهبود دانش و شناخت مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات روانشناسی و مددکاری را بعنوان راهبرد خود در حوزه پیشگیری قرار داده است.
در همین راستا اداره کل بهزیستی مازندران نیز استفاده از ظرفیت خرد جمعی و همراهی و همکاری تشکل های مردمی و سازمان های غیردولتی و شرکای اجتماعی را فرصتی مغتنم دانسته و اینجانب ضمن گرامیداشت روز روانشناس و مشاور از خدمات اثرگذار و راهگشای همه روانشناسان و مشاورین گرامی و تمام عزیزانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند، به ویژه همکاران دلسوز بهزیستی استان مازندران قدردانی می نمایم.
امیدوارم به لطف خداوند متعال با تداوم و استمرار تلاش های این عزیزان، شاهد افزایش سطح سلامت روان و نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.
دکتر فریبا بریمانی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 106507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد