مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت

همزمان با ۶ اردیبهشت روز جهانی روانشناس و مشاور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر طی پیامی این روز را به مشاوران و روانشناسان شاغل در بهزیستی و مراکزتحت نظارت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در متن این پیام مدیر کل بهزیستی استان آمده است:

به نام خدا

روز روانشناس و مشاور در تقویم یاد آور تلاش و دانش کسانی است که با روشن بودن شمع وجودشان ارتقاء سلامت را به جامعه هدیه می دهند و در این خصوص امسال نیز با شعار " امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناختی و مشارکت مردم" مسئولیت خطیر این قشر تلاشگر و دلسوز را در راستای سلامت روان، امید آفرینی به اقشار جامعه و توسعه ارایه خدمات روانشناختی در کشور و سراسر استان پر رنگ تر می کند.

گرچه در سال‌های اخیر خدمات روانشناسی و مشاوره در کشور ما گسترش چشمگیری داشته و دامنه وسیعی از این خدمات درقالب مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و حضوری در دسترس عموم جامعه قرارگرفته لیکن با توجه به رشد تکنولوژی و صنعت متاسفانه آحاد جامعه در مواجهه با چالش‌های زندگی بعنوان راهکارهای عملی و کاربردی بعنوان اولویت در زندگی لحاظ نمی گردد.

به یاد داشته باشیم روان‌شناسان در ایجاد یک جامعه سالم، نقش بسزایی دارند. آنان کمک می‌کنند تا بتوانیم احساسات خود را بهتر درک کرده و رفتارهایمان را مدیریت کنیم تا در مقابله با مشکلات عاطفی و لحظات سخت، بطوری که به خود و دیگران آسیب نزنیم عمل کنیم.

اینجانب این روز را که یاد آور عشق و هنر در اتاق درمان است گرامی داشته و به تمامی روانشناسان و مشاوران محترم شاغل در بهزیستی استان، مراکز و موسسات دولتی و غیر دولتی تحت نظارت و مشاوران در خط صدای مشاور ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ که متعهدانه به کاهش آلام تماس گیرندگان با مهربانی و شفقت ارایه خدمت می کنند صمیمانه تبریک عرض می کنم و از خداوند رحمان دوام عزت و سلامت و تداوم حضورتان را در راستای جلب رضایت باریتعالی و ارایه خدمت به جامعه هدف استان مسئلت دارم.

دکتر حیدر عزیزنژاد

مدیر کل

کد خبر 106504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد