برگزاری نشست هم اندیشی شورای فرهنگی بهزیستی گیلان

صبح روز دوم اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی شورای فرهنگی با حضور " آریا طوفانی " مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست به اهمیت اقدامات حوزه فرهنگی در ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: با انجام تمهیدات لازم در ادارات بهزیستی استان و مراکز تحت نظارت می بایست شرایط و بستر مناسب جهت اجرای برنامه های دینی و فرهنگی را فراهم کرد تا کلیه کارکنان و مددجویان از ثمرات این برنامه ها بهره مند شوند.

همچنین در این نشست از سوی سایر اعضای شورا با توجه به اهمیت مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی در سازمان بهزیستی بر اجرای برنامه های موثر در زمینه ترویج و توسعه تربیت دینی، ارزش های اخلاقی و احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد محیط امن اخلاقی در بین کارکنان دولتی و مراکز و موسسات غیر دولتی و همچنین جامعه هدف تاکید شد.

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی دستور العمل ها و برنامه های ابلاغی پیرو ماموریت های حوزه فرهنگی پس از تبادل نظر اعضای شورا ، مقرر گردید مصوبات جلسه با نظارت و دستور مدیرکل بهزیستی گیلان به کلیه حوزه های ستادی و شهرستانها ابلاغ شود.

کد خبر 106214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد