پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیر کل بهزیستی استان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام محمد مهدی شاهقدمی به این شرح است:

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴۵سال گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و  وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز انصار الحسین استان همدان  از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل         

کد خبر 106172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد