اردوی بانوان سرپرست خانوار در سراسر استان کرمانشاه

"سلامت اجتماعی در گرو سلامت جسم و روان افراد است."

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

اردوی فرهنگی_ورزشی_زیارتی یک‌روزه بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنان با برنامه‌ریزی دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی استان کرمانشاه در تمامی شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

در راستای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی بانوان سرپرست خانوار، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و همیاری و همچنین ایجاد انگیزه و نشاط در بین آن‌ها، اردوی سیاحتی_ورزشی_زیارتی یک‌روزه با همت مسئولین امور اجتماعی ادارات بهزیستی و مراکز مثبت زندگی سراسر استان برگزار شد.

هزینه این اردوی یک‌روزه از محل اعتبارات دفتر خانواده و بانوان معاونت امور اجتماعی و با استفاده از امکانات منابع اجتماعی به‌صورت رایگان، از جمله؛ وسیله حمل و نقل انجام شد و بانوان با همیاری یکدیگر ناهار و نیم‌چاشت از جمله پخت آش محلی و شیرینی مبادرت کردند.
 
در ادامه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مفرح برای بانوان و فرزندانشان برگزار و جوایز نقدی به شرکت‌کنندگان اهداء شد و همچنین به منظور تأمین امنیت جسمی، بانوان و فرزندان اعزامی به این اردو، تحت پوشش بیمه یک‌روزه قرار گرفتند. 

پیامد این برنامه‌های فرهنگی شامل دو کارکرد آشکار از جمله تفریح و تفرج، زیارت، ورزش و کارکرد پنهانِ ارتقاء سلامت روح و جسم، ارتقاء سلامت اجتماعی، ارتقاء روحیه مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری خواهد بود.
 


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 106141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد