دیلم| بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم از مرکز ترک اعتیاد فجر در شهر دیلم

با هدف ارزیابی مرکز ترک اعتیاد فجر شهرستان دیلم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسام الدین حسینی دادستان عمومی و انقلاب به اتفاق فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم به‌صورت سرزده ازمرکز ترک اعتیاد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیلم در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسام الدین حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم بر ارائه خدمات و و پیگیری نمودن وضعیت اشتغال بهبود یافتگان تاکید کرد.

وی افزود: دستگاه هایی که طبق قانون مکلف به ارایه خدمات به کمپ های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دیلم بیان داشت: طی مکاتبه ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه های موصوف اعلام میکنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین‌حسینی بیان داشت: مدیران صرفا برای تهیه گزارش به مرکز ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند و هر بازدید باید موثر و با هدف رفع مشکلات و کاستی ها از مجموعه و مددجویان آن باشد.

فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده گفت: یکی از رویکردهای اداره بهزیستی اجرای برنامه های مختلف از قبیل برپایی نمایشگاه های مواد مخدر، برگزاری کارگاه های آموزشی اعتیاد توسط کارشناسان بهزیستی و توزیع بروشور و تراکت جهت آگاهی و اطلاع رسانی عموم جامعه در طول سال می باشد.

فاطمه جوهری افزود: امروزه متاسفانه بحث اعتیاد یکی از اساسی ترین مباحث جامعه وجوانان است و لازم است برنامه ریزی لازم جهت پیشگیری، کنترل و کاهش آن به عمل آید.

کد خبر 106087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد