بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از مسکن های مددجویی در حال احداث

در ادامه بازدید های طرح مسکن ملی جامعه هدف ، ریاست بهزیستی شاهین دژ به همراه کارشناس مسکن از مساکن در حال احداث بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

در خصوص ادامه طرح احداث مساکن مددجویی ، ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره مسکن و امور شتغال از مسکن های در حال احداث توسط جامعه هدف شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث آنها قرار گرفت .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر، تامین مسکن مددجویان این سازمان می باشد. بدین منظور، این نهاد دولتی، سعی نموده تا با فراهم کردن تسهیلات با شرایط مناسب بازپرداختی و کمک های مالی بلاعوض ، برای مددجویان خود، آن ها را در تامین مسکن مناسب، یاری نماید.
وی تصریح کرد ؛ در همین راستا و در چند سال اخیر، سازمان بهزیستی نیز کوشیده است تا با هدایت مددجویان خود به ثبت نام در این طرح ها و تسهیل شرایط لازم برای ثبت نام آن ها، به تامین مسکن برای این اقشار پرداخته و بدین ترتیب، بخشی از اهداف خود را عملی سازد.
گفتنی است از اعتبارات سال گذشته بهزیستی شهرستان شاهین دژ تعداد ۳۲ مسکن مددجویی در حال احداث و بهره برداری دارد که از این تعداد ۲۲ مسکن روستایی و بقیه شهری می باشد .

کد خبر 105960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد