فراخوان تاسیس ۳ واحد مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن مرد و زن با ظرفیت اسمی ۵۰ نفر  در استان

اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در نظر دارد در استناد به قانون تنظیم بخشی مقرارت دولت مصوب مجلس شورای اسلامی و در جهت توسعه و گسترش مراکز غیر دولتی هم راستا با کاهش حجم تصدی گری دولت مجوز فعالیت ۲ واحد مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن مرد و نیز ۱ واحد مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن زن در سطح استان منطبق بر شرایط مندرج در دستور العمل های عمومی و تخصصی به افراد حقیقی یا حقوقی بعد از انجام مصاحبه و تامین شرایط عمومی و تخصصی و اقتصادی از طرف متقاضی واگذار نماید.

متقاضیان می توانند درخواست کتبی و مدارک شناسایی و تحصیلی خود را از تاریخ انتشار فراخوان به مدت  ۱۵روز کاری  به صورت  حضوری به ادارات بهزیستی شهرستان تحویل نمایند .

شرایط تخصصی  متقاضی:

-برخورداری از سلامت کامل روانی

-دارا بودن مدرک تحصیلی روانپزشکی ،پزشکی عمومی ،کارشناسی و بالاتر در رشته های روانشناسی ،کاردرمانی ،کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی ، کارشناسی ارشد مشاوره  توانبخشی، کارشناس ارشد مددکاری یا رفاه اجتماعی و پرستاری .( برای تمامی فارغ التحصیلان  رشته های فوق الذکر به جز روانپزشک داشتن دو سال تجربه  مرتبط الزامی  می باشد.

-مجوز فعالیت مرکز به اشخاص حقوقی و یا حقیقی به عنوان موسس داده می شود و چنانچه موسس شخصیت حقوقی داشته باشد باید یکی از اعضای هیئت مدیره دارای شرایط عمومی و تخصصی  متقاضیان دریافت موافقت اصولی باشد.

-تامین شرایط منطبق بر دستور العمل تخصصی مراکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن (مندرج در پیوست)

شرایط عمومی :

-تامین شرایط منطبق بر دستور العمل عمومی مراکز شبانه روزی (مندرج در پیوست)

برای مشاهده دستورالعمل تخصصی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده دستورالعمل عمومی اینجا کلیک کنید

 

کد خبر 105904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد