شهرری | استقبال مردم از پایگاه های جمع آوری زکات فطریه

مردم مؤمن و روزه دار از پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه استقبال نموده و نسبت به پرد اخت مبالغ شرعی عید فطر به این پایگاه ها اقدام نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مژگان لشگری معاون مشارکت‌های مردمی بهریستی شهرستان ری در بازدید از پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در این شهرستان، اظهار داشت: تعدد صندوق های فطریه از سازمان ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی از نکات جالب عید فطر امسال بود.

 لشگری در ادامه گفت: دستگاه کارت‌خوان سیار در تمامی پایگاه‌ها وجود داشته و از طرق مختلف مردم روزه دار و مومن به پرداخت فطریه و کفاره اقدام می‌نمودند.

وی ادامه داد:  خوشبختانه استقبال مردم  بسیارخوب و پر رنگ  بود و  مردم به بهزیستی نگاه ویژه ای نسبت به سایر ارگانها از خود  نشان دادند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: استقبال مردم از پایگاه های جمع آوری زکات فطره کم نظیر بود  و در شهرری  ۶۰ پایگاه فطریه  از جمله در بخش های حسن آباد فشافویه، کهریزک، عوارضی تهران قم و در سطح شهر در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، شیرخوارگاه حضرت رقیه و سایر نقاط مستقر بودند.

لشگری در پایان خاطرنشان کرد: بهزیستی متولی نگهداری و حمایت از افراد جامعه هدف بهزیستی میباشد و این زکات فطریه پرداخت شده توسط مردم مؤمن و روزه دار با با حفظ کرامت انسانی در راستای نیازهای جامعه هدف بهزیستی و نیازمندان هزینه خواهد شدومبالغ جمع آوری شده با تفکیک سهم سادات عام، کفاره و بر اساس موازین ودستورالعمل‌های شرعی نسبت به واریز مبالغ  به حساب مددجویان نیازمند بهزیستی این شهرستان اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 105767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد