شبی به یاد ماندنی در کنار فرزندان بهزیستی استان تهران

در پویش افطار تا سحر مراسمی با حضور فرزندان پسر اداره کل بهزیستی استان تهران با همکاری سازمان جوانان هلال احمر در دهکده نشاط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران این مراسم با حضور دکتر غلامعباس  ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری وقوع جرم دادستانی کل کشور، حجت السلام دکتر صادق مرادی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دادستانی کل کشور، دکتر محمد حسین صادقی مدیرکل پیشگیری جرم و آسیب های اجتماعی دادستانی کل کشور، موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از فرزندان ۱۰ تا ۱۸ سال پسر اداره کل بهزیستی استان تهران با هدف حفظ سلامت اجتماعی و حفظ روحیه ی نشاط در فرزندان با همکاری سازمان هلال احمر برگزار شد.  


معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن بزرگداشت ماه مبارک رمضان و خوشامدگویی به میهمانان، از حضور در کنار ایشان ابراز خشنودی و خرسندی کرد.

معاون حقوق عامه پیشگیری  وقوع جرم دادستانی با  برگزاری مسابقه فرهنگی مذهبی بین فرزندان و اهدای هدایا به برندگان مسابقه شور و نشاط این برنامه را دو چندان کرد.
 
این مراسم با پذیرایی از این عزیزان به صرف افطاری و شام آغاز شد و پس از اقامه نماز جماعت تا پاسی از شب با اجرای برنامه های شاد و مسابقات مفرح و استفاده از استخر مجموعه توسط فرزندان ادامه داشت.

محمد نصیری مدیر کل، نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی، علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی، محمد رضا بشیری مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و داوود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 105703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد