برگزاری محفل انس با قرآن کریم در "خانه شبانه روزی مژدهی رشت"

محفل انس با قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و سرپرست بهزیستی استان در جمع صمیمی فرزندان "خانه شبانه روزی مژدهی رشت" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ عصر روز بیست و یکم فروردین مقارن با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان،  محفل انس با قرآن کریم به همت حوزه فرهنگی و کانون قرآن و عترت بهزیستی گیلان با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان و جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان در جمع صمیمی و معنوی "فرزندان خانه شبانه روزی مژدهی رشت" برگزار شد.

آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت در این محفل قرآنی، راه قرآن را مسیری برای رستگاری انسان خواند و اظهار داشت: عمل به قرآن همیشه راهگشای مشکلات انسانها خواهد بود و جوانان می بایست قرآن را در زندگی خود جاری کنند تا در آینده آثار پربرکت این کتاب آسمانی در زندگی لمس شود.

وی خاطر نشان کرد: ترویج مسائل دینی و قرآنی باید بعنوان یک اصل در نظر گرفته شود و مروجان دینی می بایست فعالیتهای قرآنی را با جذابیت و آموزش های انگیزشی در بین کودکان و نسل جوان ایجاد نمایند.

نماینده ولی فقیه درگیلان با تاکید بر انجام اقدامات قرآنی در مراکز آموزشی افزود: برای گسترش و اشاعه نور قرآن، همگان باید در بخش های مادی و معنوی تلاش کنیم و بر ما وظیفه است تا مروج مسائل قرآنی و دینی باشیم.

کد خبر 105693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد