گفتمان اشتغال در سازمان بهزیستی باید گفتمان غالب شود

به گزارش روابط عمومی، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه اشتغال بهزیستی گفت: در کنار تمام وظایف ذاتی و سنگینی که بهزیستی دارد، موردی که بسیار حائز اهمیت است، مسئله غالب شدن گفتمان اشتغال در سازمان بهزیستی است چرا که آسیب های دیگر با توجه به تحقق این امر، بسیار تقلیل پیدا می‌کند و خوشبختانه در این زمینه، آمار اشتغال بهزیستی استان همیشه میان استان ها برتر بوده است.

عبداللهی ادامه داد: یکی از موارد بسیار مهم و مورد توجه استانداری، تکمیل زنجیره پیشرفت استان در دولت سیزدهم است که این مورد در زمینه های مختلف، قابلیت بحث و بررسی دارد. در این زمینه، مباحث گردشگری، عمرانی و اقتصادی جزو اساسی ترین زنجیره ها است و اگر در این زیرساخت ها رشد نکنیم، موضوعات دیگر ذیل این موضوع رشد نخواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با اشاره به موضوعات کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن خبر داد: در سال گذشته به صورت جدی، افزایش ظرفیت و احیای واحد های راکد ونیمه راکد مورد توجه بوده و گردش مالی حاصل از این اتفاق، منجر به چرخه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استانمان شده است.

بهزیستی در زمینه ارائه تسهیلاات اشتغالزایی، اولویت اول دولت است

عبداللهی به جلسات اشتغال سال گذشته اشاره کرده و گفت: در سال گذشته، مسئولین اهتمام ویژه ای به بحث اشتغال داشته اند و طی این اتفاق، ۲۹ کارگروه اشتغال جهت انجام بررسی های لازم برگزار شده است. در موضع بهزیستی، ارائه تسهیلات منجر به اشتغال موفق و تلاش کارکنان تلاشگر این نهاد، به مراتب ارزش بالاتری از ایجاد اشتغال های عادی دارد. چرا که منجر به تامین زمینه اشتغال و روحیه دهی به افرادی شده است که نسبت به دیگران از شرایط زندگی خوبی برخوردار نیستند.

عبداللهی افزود: خوشبختانه در بهزیستی استان، گفتمان اشتغال، گفتمان غالب است و ما نیز همه جانبه پشتیبان این موضوع هستیم تا تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، منجر به اشتغال موفق شود و در مکاتبات و دیدار با بانک ها در زمینه ارائه تسهیلات، بهزیستی اولویت اول ما می‌باشد.

کد خبر 105676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد