جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل

آیین جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین و مدیران مراکز شبه خانواده در سالن جلسات اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان ،حسن ترکمانی معاون اجتماعی بهزیستی استان ، دیگر معاونین بهزیستی هرمزگان، رییس بهزیستی بندرعباس و مدیران مراکز شبه خانواده در سالن جلسات اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

در این مراسم ۴ نفر از فرزندان در فضایی صمیمانه از برنامه های آتی خود برای زندگی و دغدغه ها و مطالبات خود در خصوص مسکن توضیحاتی ارائه نمودند. 

در ادامه مسائلی همچون مسکن ، اشتغال و مهارت آموزی به عنوان چالش های فرزندان پس از ورود به دوره جدید زندگی و آغاز زندگی مستقل مورد بحث قرار گرفت.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از رهسپاری فرزندان خانه های شبانه روزی به زندگی مستقل و قدردانی از مربیان و مدیران خانه های شبانه روزی  گفت: مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند ، فرزندان خانه های شبانه روزی این اطمینان را داشته باشند که همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد و سازمان بهزیستی همواره پشتیبان این فرزندان خواهد بود.

وی در ادامه با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به فرزندان اهدا شد.

کد خبر 105589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد