🔸روز قدس، روز انزجار آزادگان جهان نسبت به رژیمی جعلی و پادگانی ترویستی است

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: روز جهانی قدس روز ابراز انزجار همه آزادگان جهان نسبت به رژیمی جعلی و پادگانی ترویستی است.

همایون عمودی‌زاده در تجمع مادران و کودکان در حمایت از مردم مظلوم غزه که به همت دفاتر امور زنان وخانواده و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان انجام شد، با اشاره به حمایت‌های تاریخی بانوان ایران و استان لرستان از مردم و مادران مظلوم غزه، بیان کرد: بانوان کشور همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف، حمایت خود را از مادران و کودکان مظلوم فسطینی اعلام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: رژیم منحوس وجعلی اسرائیل در ماه‌های اخیر با اقدامی جنایتکارانه و با بهره‌گیری از سلاح‌های کشتار جمعی یکی از خونبارترین صحنه‌های قتل عام انسانی را در غزه به بار آورده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه نفس‌های این غده سرطانی به شماره افتاده و نشانه‌های زوال و فروپاشی آن زودتر از زمان‌های پیش‌بینی شده نمایان شده است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس یک حرکت جمعی برای زنده نگه داشتن یاد فلسطین و مساله قدس در جهان اسلام و تمام دنیا برداشتند.

این مسئول گفت: روز جهانی قدس روز ابراز انزجار همه آزادگان جهان نسبت به رژیمی جعلی و پادگانی ترویستی است که یک ملت را از سرزمین دیرینه خود بیرون رانده و سرزمین آن‌ها را به قیمت کشتار میلیون‌ها انسان بی‌گناه غصب کرده است.

عمودی‌زاده یادآور شد: حضور گسترده مردم در روز قدس، نشان‌دهنده اراده ملت‌ها برای پایان دادن به حکومت رژیم ظالم و جنایتکار صهیونیستی است.

وی بیان کرد: روز قدس روز اتحاد امت اسلام در مقابل استکبار و روز دلگرمی مردم مظلوم عالم، روز اعلام بیداری جهانیان و روز لبیک هر ساله مسلمانان به ندا و دعوت زعیم بزرگ جهان اسلام است.

ایسنـــــــــــا را کلیک کنید

کد خبر 105407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد