نشست سرپرست بهزیستی استان با  سرپرست مجتمع شوق زندگی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان علیرضا طاهری زاده سرپرست بهزیستی استان بهمراه سرگزی معاون اجتماعی بهزیستی در دیدار با حکیمی سرپرست مرکز شوق زندگی گلستان گفت: بهزیستی در مجتمع شوق زندگی ۵ سایبان دارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان علیرضا طاهری زاده سرپرست بهزیستی استان بهمراه سرگزی معاون اجتماعی بهزیستی در دیدار با حکیمی سرپرست مرکز شوق زندگی گلستان گفت: بهزیستی در مجتمع شوق زندگی ۵ سایبان دارد، که در خصوص مسائل اجتماعی است که یکی از کارهای مهم مجموعه شوق زندگی توجه ویژه به ماده ۱۱۸۷ قانون مدنی و ماده ۱۰ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست و ماده ۳۶ قانون حمایت از اطفال می‌باشد.

نشست سرپرست بهزیستی استان با  سرپرست مجتمع شوق زندگی

ایشان ادامه داد در اینجا اقدامات بسیار موثری در راستای تسهیل فرآیند فرزند خواندگی و امین موقت ، مهر توانمندسازی و آموزشی کودکان کار، ندای مهر ویژه دختران در معرض آسیب و زنان تحت خشونت خانگی ، ارائه خدمات روانشناسی به شهروندان انجام گرفته است. و مجتمع شوق زندگی باعث ایجاد هم‌افزایی بین سازمان‌ها و نهادهای مختلف شده است، در گذشته هر نهادی از زاویه خود به موضوعات نگاه می کرد . ولی خوشبختانه درحال‌حاضر همه نهادها در ارتباط با هم فعالیت می‌کنند و این  باعث می‌شود بسیاری از مسائل به‌ سرعت رفع و حل شوند. چنین مجتمعی کمک شایانی به برون‌رفت و چاره‌اندیشی مشکلات بهزیستی خواهد کرد.

کد خبر 105067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد