بازدید سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری 1403 از مراکز توانبخشی شبانه روزی یاسوج

دامیار با اشاره به اینکه کسانی که در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند از اجری مضاعف برخوردارند افزود: پرستاری از بیماران ومعلولان ذهنی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست که هیچ چیز جز عشق وعلاقه وپاداش اخروی نمی تواند انسان را وادار به آن کند وقطعا خداوند برای این افراد پاداش خاصی را در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛  در این بازدید  سرپرست اداره کل بهزیستی استان  به منظور تبریک سال نو و بررسی کیفیت مراکز تحت نظارت ، از مراکز شبانه روزی توانبخشی جضرت ابوالفضل (ع)  و دخترانه آسمان شادی شهرستان بویراحمد بازدید و ضمن بررسی بخش های مختلف این مرکز با کارکنان ، مددکاران دیدار ،گفت و گو و راهکارهایی در جهت ارائه کیفیت مطلوب و خدمت رسانی بهینه را یاد آور شد.

دامیار با اشاره به اینکه کسانی که در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند از اجری مضاعف برخوردارند افزود: پرستاری از بیماران  ومعلولان ذهنی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست که هیچ چیز جز عشق وعلاقه وپاداش اخروی نمی تواند انسان را وادار به آن کند وقطعا خداوند برای این افراد پاداش خاصی را در نظر گرفته است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:« کار در این گونه مراکزرضای خداوند را به همراه دارد و همین موضوع است که به دست اندر کاران قدرت، تحمل و عشق عطا می کند.

کد خبر 104774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد