🔸خرم آباد[] دیدار استاندار لرستان با فرزندان بی سرپرست بهزیستی در شهرستان خـــرم آباد

فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز پنجشنبه دوم  فروردین ماه از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست زیر ۱۸ سال ماه تابان با همراهی معاونین، مدیر کل بهزیستی استان و معان امور اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز پنجشنبه دوم  فروردین ماه از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست زیر ۱۸ سال ماه تابان با همراهی معاونین، مدیر کل بهزیستی استان و معان امور اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد بازدید کرد.

 فرهاد زیویار در بازدید از مرکز نگهداری دختران زیر ۱۸ سال ماه تابان با بیان اینکه، نگهداری از کودکان بی سرپرست کاری خدا پسندانه است و پاداش آن اخروی و ماندگار است گفت: این مراکز نیازمند نگاه ویژه و حمایت خیرین و توجه مسئولین و کار جهادی  هستند.

▫️در این دیدار نوروزی، استاندار لرستان با حضور در جمع کودکان با اهدای هدیه و شاخه‌های گل لحظاتی شاد را برای این عزیزان بوجود آورد.

استاندار لرستان دیدار با این کودکان را در ایام خاص سال و توجه به نیازهای آنان را یک وظیفه انسانی و اجتماعی دانست و افزود، همه کودکان شایسته آن هستند که خانواده داشته باشد و در بستر یک خانواده خوب رشد و توسعه یابند.

کد خبر 104687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد