پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن عید نوروز ، آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن را به هموطنان ، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی تبریک گفت .

متن پیام محمدپوری بدین شرح است:

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


عید نوروز پیام آور مهر، محبت، مهرورزی، دوستی، طراوت و شادکامی است و رستاخیز طبیعت همیشه نوید بخش؛ نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن است.
تقارن بهار قران و بهار طبیعت موهبتی است تا ازسیر آفاق و تحول احوال به سیر النفس و انقلاب قلوب رسیده و در روزهای ملکوتی ضیافت الهی تحول حالمان به بهترین حال و قلب هایمان با مدبرالیل والنهار دگرگون شده وسال جدید فرصتی دوباره باشدبرای رهایی از هر آنچه ما را از معنویت و انسانیت دور می سازد.
خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبّر و تعقّل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت،سربلندی و کامیابی ایران اسلامی ببندیم.
اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن مبارک آن با بهار قرآن را به هموطنان عزیز و همکاران پرتلاش در بهزیستی آذربایجان غربی که مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف بوده و در مسیر تحقق اهداف سازمان اهتمام می‌ورزند، تبریک عرض می‌نمایم.
امید به دعای خیر همه شما داریم تا بتوانیم در سال نو با ارائه خدمات بیش از پیش به عزیزان تحت پوشش بهزیستی استان و جامعه هدف ، زندگی ایشان را با کیفیت ، ایمن و پر رونق نمائیم.
از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

پروین محمدپوری

مدیرکل

کد خبر 104491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد