برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهرستان بوکان

جلسه هماهنگی به ریاست براخاصی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، رئیس بهزیستی و حضور روسا و نمایندگان ادارت عضو در محل فرمانداری شهرستان بوکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،
در ابتدای جلسه مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی و نمایندگان جامعه معلولین گزارشی از اجرای مصوبات و مسائل و مشکلات این حوزه ارائه نمودند. براخاصی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته با اشاره به درخواستهای جامعه معلولین و قوانین و ضوابطی که در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی وجود دارد بر لزوم اجرای تمامی مصوبات تاکید نمود.
شجاعی دبیر ستاد مناسب سازی شهرستان در ادامه بر لزوم بازدیدهای مستمر توسط دبیرخانه و اعضای ستاد مناسب سازی از تمامی ادارات و بانکهای سطح شهر و پیگیری برای مناسب سازی این اماکن برای خدمات دهی به معلولین تاکید نمود.وی ادامه داد خوشبختانه شهرداری‌های بوکان وسیمینه در سالهای اخیر در پروژه های ساماندهی معابر و پیاده روها و پارک ها به رعایت ضوابط تردد معلولین توجه می کنند.
وی در خاتمه در کنار اقدامات اجرایی بر انجام اقدامات فرهنگ سازی برای توجه به حقوق معلولین همچون عدم توقف خودروها در مکانهای مخصوص پارک معلولین تاکید نمود.

کد خبر 104473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد