بازدید رئیس بهزیستی چالدران از مراکز تحت نظارت شهرستان

مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران از دفتر جامعه معلولین ، مرکز مثبت زندگی تحت نظارت و اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ،
سلماسی در این بازدید با اعضاء و هیات مدیره جامعه معلولین دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و همچنین روند ارائه خدمات و اقدامات آنها قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه افراد معلول وکم توان همواره دربرگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی کوشا بوده و هستند، داشتن مکانی مناسب جهت انجام امورات این عزیزان را ضروری دانست.

سلماسی در بازدید از اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در انجام مداخلات و بحران های فردی و اجتماعی دارد که باید ویژگی‌های مهم ارائه خدمات اجتماعی از جمله «تخصصی بودن»، «به موقع بودن» و «در دسترس بودن» در سرلوحه مسئولیت‌های اورژانس اجتماعی قرار گیرد.
رئیس بهزیستی چالدران در بازدید از مرکز مثبت زندگی خاطر نشان کرد : سازمان بهزیستی تلاش نموده تا با اتخاذ رویکردهای نوین مددکاری اجتماع محور و مددکاری خانواده محور، زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات اجتماعی ارائه شده به جامعه هدف این سازمان را فراهم نماید.

وی در این بازدید، اهمیت به وضعیت مناسب سازی مرکز، نحوه ارائه خدمات الکترونیک و برخط، حضور مسئول فنی و مددکاران و نحوه وکیفیت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان تحت پوشش و لزوم اشراف مددکاران بر دستورالعمل های به روز سازمان و در دسترس بودن پروانه فعالیت مرکز را برشمرد و مورد بررسی قرار داد.

بازدید رئیس بهزیستی چالدران از مراکز تحت نظارت شهرستان

بازدید رئیس بهزیستی چالدران از مراکز تحت نظارت شهرستان

کد خبر 104402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد