هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی ماهشهر توزیع شد

صبح امروزدر پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هزار بسته معیشتی طی آیینی با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان ،رئیس بهزیستی ماهشهر و مدیران شرکت پتروشیمی نخل آسماری، بین مددجویان و خانواده های دارای فرد معلول زیر پوشش بهزیستی ماهشهر توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان،دانیال بهرامی رئیس مجتمع پتروشیمی نخل آسماری  در این باره گفت:  این بسته ها هر کدام به ارزش ۷ میلیون  ریال  و جمعا به مبلغ ۷ میلیارد ریال شامل برنج،روغن،رب گوجه ،ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک   رمضان و سال نو  به مددجویان تحت پوشش بهزیستی ماهشهر اهدا شد.

وی افزود : از ابتدای سال تا کنون در چندین مرحله  به مددجویان بهزیستی  لوازم تحریر و  بسته های معیشتی اهدا شده  است و در آینده نزدیک نیز  در خصوص تعمیر قسمتی از ساختمان بهزیستی بندر امام(ره) مشارکت خواهیم کرد.

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان نیز ضمن تشکر از مشارکت و همکاری خوب شرکت پتروشیمی نخل آسماری در خصوص آمار خانوارهای تحت پوشش و خدمات و فعالیتهای بهزیستی خوزستان مطالبی بیان کرد.

مهران کریمیان  افزود: با توجه به نیازهای متعدد  خانواده های تحت پوشش   و اینکه  سازمان بهزیستی به تنهایی  قادر به رفع  مشکلات و نیازهای جامعه هدف خود نبوده ،نیازمند مشارکت همه شرکتها ،دستگاهها   هستیم و بهترین مکانی  که شرکتها می توانند به  مسئولیتهای اجتماعی  خود  عمل نمایند ، سازمان بهزیستی است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم مدیر کل بهزیستی خوزستان با اهدای لوح از تعدادی از مدیران شرکت پتروشیمی نخل آسماری تقدیر کرد.

قابل ذکر است  در حال حاضر بیش از ۴۲۰۰ فرد دارای معلولیت  و بیش از ۱۲۰۰ زن سرپرست خانوار   تحت پوشش بهزیستی شهرستان ماهشهر هستند.

کد خبر 104367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد