هشتمین جلسه کارگروه استانی قانون حمایت از حقوق معلولین برگزار شد

صبح امروز شنبه، ۲۶ اسفندماه هشتمین جلسه کارگروه قانون حمایت از حقوق معلولین، با حضور معاون توانبخشی خوزستان، نماینده جامعه معلولین استان و نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان سید غلامعلی جعفری معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت پیگیری قانون حمایت از حقوق معلولین و بررسی احکام عمومی دستگاه های استانی مشمول قانون، جلسات کارگروه استانی قانون حمایت از معلولان به صورت مستمر توسط اداره کل بهزیستی خوزستان، برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت تبیین نیازها و حقوق افراد دارای معلولیت برای دستگاه های متولی بیان داشت: تاکید بر شاخص های ارزیابی مناسب سازی ادارات، مطالبه گری و پیش بینی اعتبارات لازم جهت اجرای احکام مباحث مناسب سازی و آگاه سازی و اطلاع رسانی درباره قوانین حمایت از معلولین در جلسات اداری توسط نمایندگان حاضر در جلسه از جمله موارد مطرح در این جلسه بود.

 گفتنی است مطابق ماده ۳۲ قانون حمایت از حقوق معلولین، کلیه دستگاه‌ها موظفند که گزارش اقدامات خود را در خصوص قانون حمایت از معلولان به صورت مشروط به سازمان بهزیستی ارائه دهند.

کد خبر 104356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد