سقز/ کسب مقام برتر و دریافت جایزه ملی احسان توسط مرکز مثبت زندگی ۶۷۷۲

در آئین اهدا جایزه ملی احسان از مرکز مثبت زندگی ۶۷۷۲ سقز به عنوان فعال جهادی برتر در استان کردستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد از ۱۶ فعال جهادی در عرصه های مختلف تجلیل شد که در این میان مرکز مثبت زندگی ۶۲۷۲ شهرستان سقز در زمینه خدمات رسانی به معلولین در استان کردستان موفق به دریافت عنوان برتر و دریافت جایزه ملی احسان شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در این آیین گفت: این افراد جهادی برگزیده بعد از پایش انجام شده به عنوان گروه‌های فعال در عرصه‌های مددکاری اجتماعی، سلامت، عدالت آموزشی، اقتصاد مردمی، بانوان، کشاورزی و پیشرفت منطقه‌ای انتخاب شدند.

مهدی طالبی افزود: روحیه ایثارگری، ارتباط با همه اقشار مردم و خیران، از مهم ترین دلایل انتخاب این فعالان و کنش‌گران اجتماعی برگزیده استان است.

وی در ادامه گفت: بازوی اصلی بنیاد احسان و ستاد برای شناسایی نیازها و رساندن خدمات به دست مردم، همین گروه‌های جهادی و مردمی هستند که در طول سال در پویش های مختلف به مجموعه بنیاد احسان همکاری داشتند.

وی افزود: قطعا" ترویج احسان و نیکوکاری مردم را به هم نزدیک می‌کند زیرا احسان و انفاق تقویت کننده روحیه از خود گذشتگی و مقدمه فضیلتِ ایثار در انسان است.

سقز/ کسب مقام برتر و دریافت جایزه ملی احسان توسط مرکز مثبت زندگی ۶۷۷۲

سقز/ کسب مقام برتر و دریافت جایزه ملی احسان توسط مرکز مثبت زندگی ۶۷۷۲

کد خبر 104227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد