لاهیجان | برگزاری کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان

کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با شعار "والد آگاه ، فرزند ایمن" با نظارت اداره بهزیستی لاهیجان در روستای سطلسر این شهرستان برگزار شد.

کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با شعار "والد آگاه ، فرزند ایمن" در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آگاه سازی والدین در خصوص توجه هر چه بیشتر به فرزندان جهت پیشگیری از مصرف موادمخدر با نظارت اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان و مشارکت موسسه همای سعادت طی همراهی و همکاری دهیاری و شورای اسلامی ، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد جامع روستای سطلسر لاهیجان و ادارات هلال احمر وشبکه بهداشت در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان برگزار شد.

همچنین طی بازدید هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان فعالیتهای فرهنگی نیز همچون نمایشگاه عکس ، مسابقه نقاشی ، کارگاه آموزشی ، ویزیت رایگان و توزیع بروشور در خصوص توجه هر چه بیشتر به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر از برنامه های این کارزار بود که با استقبال گسترده اهالی روستای سطلسر لاهیجان صورت گرفت.

گفتنی است موسسه همای سعادت یکی از سازمان های مردم نهاد تحت نظارت اداره بهزیستی لاهیجان است که در حوزه‌ آگاه سازی جامعه در خصوص مضررات مواد مخدر و برگزاری برنامه های آموزشی در این خصوص فعالیت می نماید.

کد خبر 104113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد