تولید محتواهای آموزشی در رابطه با سلامت روان نیاز امروز جامعه

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی توانمند سازی تخصصی روانشناسان و تسهیلگران با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل و معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان برگزار گردید.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: یکی از مسائل و دغدغه های روانشناسان و تسهیلگران بهزیستی، بحث برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف بود که در سال ۱۴۰۲ با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، این دوره ها تعریف و برگزار شد. امسال چهارمین دوره در خصوص مقوله خودکشی برگزار گردید که دو مورد از این برنامه ها توسط امور اجتماعی و دو مورد دیگر توسط امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان می باشد و سعی بر این داشتیم تا از اساتید بومی و استانی در کنار اساتید کشوری در این دوره ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تعداد ۷۴ مرکز مشاوره در سطح استان، در حال ارائه خدمت به مردم استانمان هستند و در کنار این مورد، دوره های آموزشی نیز توسط بهزیستی برای عموم مردم جامعه برگزار می‌شود که مردم، نهاد ها و سازمان ها از این آموزش ها بهره برداری می‌نمایند.

رضایی به استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به جهت تولید محتواهای آموزشی تاکید کرده و گفت: تعدادی از روانشناسان و مراکز مشاوره، هم اکنون نیز در حال تولید محتوا در فضای مجازی هستند اما توجه به تولید محتواهای علمی متنی، صوتی و تصویری در خصوص سلامت روان باید بیش از پیش باشد و ما نیز در انتشار این موارد در کنارتان خواهیم بود.

کد خبر 104093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد