بهزیستی دستگاه برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان طی مراسمی در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان طی مراسمی در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان تقدیر و تشکر کرد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای منطقی

مدیرکل محترم بهزیستی استان

سلام علیکم

بی شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز، وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می تپد. شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند، این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهاد گران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

بدینوسیله از تلاش و همت ارزنده جنابعالی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت که یکی از برجسته ترین عرصه های خدمتگزاری به انسان های وارسته و الهی می باشد، تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با اهتمام به دیدگاه ها و سیاست های دولت مردمی حضرت آیت ا... دکتر رئیسی در راستای خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و منصور باشید.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار استان سمنان

کد خبر 103637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد