پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز احسان و نیکوکاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی چهاردهم اسفندماه، روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
احسان و نیکوکاری، تجلی روحیه والا و صفت زیبای نوع دوستی است که در دستان سبز ما جلوه گر می شود. احسان به هم نوع و گره گشایی از مشکلات مردم، نمایان گر محبت و دوستی به دوستان و هم نوعان است و چون خونی تازه در رگ های جامعه جریان یافته و شور و نشاط به ارمغان می آورد. از آنجا که سلامت و شادابی فرد در گروی سلامت و شادابی جامعه است، پس نوع دوستی و احسان به دیگران، نه تنها خدمت به جامعه، که تلاش در راه رشد و تعالی فردی نیز می باشد. پس بیایید در زیباترین جلوه دوستی و محبت اجتماعی؛ «روز احسان و نیکوکاری»، با همیاری و شرکت در این تلاش همگانی، با بذل محبت باعث تعالی و رشد خود و جامعه مان باشیم.

بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک روز احسان و نیکوکاری، با استعانت از خداوند متعال و امیدوار به یاری و مساعدت همیشگی شما مردم سخاوتمند و خیرین گرانقدراستان بر آن است تا درآستانه سال جدید واسطه ای باشد برای انتقال عطرعواطف و احساسات نیک اندیشانه شما خوبان به قلب و جان جامعه هدف و نشاندن شکوفه تبسم و آرامش بر لبان این عائله عزیز خداوند، باشد تا همه در کنار هم بتوانیم با نیات و اعمال حسنه رضایت حضرت پروردگار حاصل نمائیم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 103584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد