پیام قدردانی سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور کارکنان و جامعه هدف در انتخابات

دامیار سرپرست اداره بهزیستی استان در پیامی از حضور پرشور مردم استان، کارکنان اداره کل بهزیستی و جامعه هدف در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در پیام اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند آمده است:   

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران ، کارکنان اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و جامعه هدف در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌ی بی‌همتا را به میدان آوردند و با حضور پرشور و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

مشارکت حداکثری مردم شریف استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان شد.

ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم در این صحنه انتخاباتی از همه کارکنان بهزیستی استان، جامعه هدف  و خانواده‌های گرامی‌شان که در این ماموریت بزرگ، آرمان‌ها و آرزوهای خود را در برگه‌های اخذ رأی نوشته و به صندوق آرا ریختند تا مثل همیشه پای کار انقلاب بایستند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی، گام‌های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارند.

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 103531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد