دیدار فرماندار شهرستان بوکان از مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی میلاد

مهندس خشایار صنعتی فرماندار شهرستان بوکان با حضور در مرکز میلاد به دیدار سالمندان و معلولان ذهنی رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی بوکان ،

فرماندار شهرستان به همراه رئیس بهزیستی شهرستان از مرکز نگهداری سالمندان و معلولان ذهنی میلاد بازدید و با اعضای هیات امنا ، پرسنل و سالمندان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ایشان همچنین در نشست مشترک با اعضاء هیأت مدیره و امنا مجموعه ، به بررسی چالش های پیش روی اداره این مرکز پرداخت.

در ابتدا رئیس هیات مدیره مرکز نگهداری شبانه روزی نیز ضمن خوشامد گویی ، در خصوص فعالیت ها و خدمات بخش های مختلف آسایشگاه مطالبی را بیان کرد.

فرماندار شهرستان در بخشی از سخنان خود اظهار داشت : توفیق حاصل شد تا از روند مدیریتی و اجرایی مجموعه  میلاد دیدار داشته باشیم که خوشبختانه رواج زندگی و امید به زیستن در بین مددجویان چشم نوازی می کند. نشاط موجود در میان این فرشته های دوست داشتنی، مرهون مدیریت و عقلانیت مدیران و همکاران محترم در این مجموعه بزرگ است.

صنعتی فرماندار شهرستان در پایان تصریح کرد: به سهم خودم به عنوان کوچکترین خادم مردم، دستان این همکاران عزیز را می بوسم و اقداماتشان را می ستایم.

مسعود شجاعی رئیس بهزیستی شهرستان در این بازدید گفت : سالمندان  ارزش و منزلت بسیار فراوانی دارند و با تاکید بر اینکه فرزندان باید قدردان محبت و زحمات پدران و مادران خود باشند افزود: تکریم و احترام به سالمندان عزیز وظیفه همه است و باید تلاش شود نهایت توجه و ارزش و احترام به آنها گذاشته شود که قطعاً خدمت به سالمندان امر خداپسندانه و پاداش اخروی به همراه خواهد داشت.

ایشان افزودند : اهمیت احترام به سالمندان از مهمترین اقدامات یک خانواده و جامعه سالم است که تاثیر زیادی در بهبود وضعیت جسمی و روحی سالمند و همچنین خانواده دارد.

دیدار فرماندار شهرستان بوکان از مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی میلاد

کد خبر 102691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد