افتتاح خانه مهر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بهزیستی در شاهین دژ

مراسم افتتاح خانه مهر شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بهزیستی در شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و ریاست بهزیستی و تعدادی از روسای ادارات شاهین دژ خانه مهر شاهین دژ افتتاح شد.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از مسائل مورد اختلاف میان والدین طلاق گرفته یا در شرف طلاق، بحث حضانت و ملاقات طفل است که در برخی موارد به دلیل عدم توافق، والدین که حضانت طفل را به عهده دارد به تعهدات خود مبنی بر اجازه ملاقات طفل توسط والد دیگر عمل نمی کند و به ناچار با حکم قضائی ملاقات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تا به حال دادگاه ها برای حل این مشکل ، کلانتری را محل ملاقات اطفال با والدین خود قرار می داده است تصریح کرد: کلانتری ها به واسطه فضای فیزیکی به دلیل رفت و آمدهایی که به آنجا صورت می گیرد محیطی تنش زاست که حضورِ طفل در چنین محلی می تواند آسیب های روحی و عاطفی به وی وارد کند اما ملاقات اطفال با والدین در مرکز مهر با حضور مددکاران اجتماعی و روانشناسان صورت می گیرد.

داداشیان خاطر نشان کرد: مرکز مهر خانواده شاهین دژ با بهره گیری از ظرفیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، در تامین فضای مناسب برای ملاقات کودکان با والدین جدا شده خود و تعهدات بهزیستی شهرستان در تامین مشاور و مددکار اجتماعی راه اندازی شده است .

افتتاح خانه مهر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بهزیستی در شاهین دژ

افتتاح خانه مهر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بهزیستی در شاهین دژ

کد خبر 102565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد