پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

اکنون که انقلاب اسلامی چهل و پنجمین طلیعه خود را جشن می‌گیرد، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با پیشرفت‌های شایان توجهی که در ابعاد گوناگون داشته است و با وجود همه فراز و نشیب‌ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده‌ای بهتر امیدوارتر کرده است.

دکتر ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد، متنِ پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان رقم خورد و باعث تولد انقلاب شکوهمند اسلامی شد. بی‌شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره‌ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام، همدلی، حق طلب، ستم‌ستیزی، اصلاح گری و آزادی‌خواهی آگاهانه آنان به وقوع پیوسته است.

اکنون که انقلاب اسلامی چهل و پنجمین طلیعه خود را جشن می‌گیرد، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با پیشرفت‌های شایان توجهی که در ابعاد گوناگون داشته است و با وجود همه فراز و نشیب‌ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده‌ای بهتر امیدوارتر کرده و در سایه عدالت‌طلبی، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی شکوهِ تابنده‌ای را برای این خاک پر گهر متصور ساخته است.

شایسته است که به پاس این موهبت بی‌نظیر، که با عنایات خاصه پروردگار، درایت و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و تلاش و مجاهدت ملت و به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران عرصه‌های مبارزه، دفاع مقدس و مقاومت همچون درختی تنومند شده است، شاکر درگاه احدیت باشیم و برای بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابِ تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری، بیش از پیش کوشش و تلاش نمائیم.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه‌فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی؛ به ویژه مردم شهید پرور و غیور استان اصفهان، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب را گرامی داشته و از مردم غیور، آگاه و قدرشناس استان به ویژه همکاران شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی و خانواده‌های تحت حمایت سازمان بهزیستی دعوت می‌نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه‌های جشن انقلاب به ویژه راهپیمایی وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان‌های متعالی اسلام و انقلاب، اقتدار و عزت ایران سرافراز را همچون سال‌های گذشته به نمایش بگذارند. سلامتی، عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 101004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد