در رسانه | ضرورت احداث مراکز نگهداری مجهز و استاندارد سالمندان در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: یکی از مطالبات اساسی در اردبیل راه‌اندازی مرکز خدمات‌دهی مجهز و استاندارد سالمندان و معلولان است که پیگیر راه‌اندازی این مرکز هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی صبح امروز در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابولفضل (ع) اردبیل از فراخوان و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز استاندارد و مناسب برای سالمندان در یکی از مناطق اردبیل خبرداد و اظهار کرد: مساحت ۵هکتار زمین برای این مرکز در یکی از مناطق اردبیل در نظر گرفته شده که دنبال حضور سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی این مرکز هستیم.

وی افزود: این مرکز می‌تواند توسط سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی در محیط مناسب با فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی ایجاد شود و خدمات‌دهی مناسب به سالمندان ارائه شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: حفظ کرامت و شان سالمندان بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید دستگاه‌های مربوطه حمایت‌های ویژه داشته باشند.

اعتماد اعجازی گفت: مشارکت مردم وخیرین در راه‌اندازی مراکز سالمندان و خیریه و کمک به قشرهای نیازمند در اردبیل خوب بوده است و دستگاه‌های اجرایی به تناسب وظایف قانونی حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

کد خبر 100878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد