در رسانه| حفظ کرامت و شأن سالمندان بسیار حائز اهمیت است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: یکی از مطالبات اساسی در اردبیل راه اندازی مرکز خدمات‌دهی مجهز و استاندارد سالمندان و معلولان است که پیگیر راه اندازی این مرکز هستیم.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۱۰ بهمن در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل از فراخوان و برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز استاندارد و مناسب برای سالمندان در یکی از مناطق اردبیل خبر داد و افزود: مساحت ۵ هکتار زمین برای این مرکز در یکی از مناطق اردبیل در نظر گرفته شده است که دنبال حضور سرمایه گذار برای راه اندازی این مرکز هستیم.

وی گفت: این مرکز میتواند توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در محیط مناسب با فضاهای فرهنگی و ورزشی و تفریحی ایجاد شود و خدمات دهی مناسب به سالمندان ارائه داده شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: حفظ کرامت و شأن سالمندان  بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید دستگاه های مربوطه حمایت های ویژه داشته باشند.

اعتماد اعجازی گفت: مشارکت مردم و خیرین در راه اندازی مراکز سالمندان و خیریه و کمک به قشرهای نیازمند در اردبیل خوب بوده است و دستگاه های اجرایی به تناسب وظایف قانونی حمایت های لازم را دراین زمینه انجام می دهند.

کد خبر 100877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد