پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار اجتماعی

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ، ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز مددکار را به همه همکاران عزیز و تمامی مددکاران اجتماعی شاغل در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد/ در متن این پیام آمده است :

امام علی (ع)، مظهر بی‌مثال جوانمردی و ایمان و نقطه اوج انسانیت و عرفان است که اندیشه و کلام ارجمندش، تفسیر شکوهمندترین ارزش‌ها وآرمان‌های بشری و تاویل حقیقی حق و کمال‌طلبی است. پدر معنوی یتیمان و مظلومان که حکمت و معرفت متعالی‌اش، روح و جان غیرتمندان مؤمن جهان را معنا و روشنا می‌بخشد و زادروزش نیکوترین یادبود برای بزرگداشت مقام و منزلت "مرد" و "پدر" می‌باشد.

بدینوسیله ضمن اهدای درود و شادباش به مناسبت فرارسیدن زادروز خجسته مولا علی (ع)؛ بزرگداشت مقام والای پدر و روز مددکار اجتماعی را گرامی می‌دارم و با ادای احترام به جایگاه بلند تمامی پدران و سپاسداری از مهر و تلاش بی‌شائبه‌ی آنان، صمیمانه‌ترین درودها و شادباش‌های خویش را به همکاران ارجمندم در اداره کل بهزیستی استان و مراکز تابعه تقدیم می‌نمایم. امیدوارم که خداوند سبحان افتخار رهروی راستین از مولی‌الموحدین (ع) که منظومه تمام‌عیار عدالت و انسانیت و خردورزی است را به همه ما عطا نماید و اعتبار درک حقیقت و حکمت و معرفت آن یگانه راهبر فرزانه را نصیب حیات‌مان گرداند.

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 100377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد