شوق زندگی‌؛ یک شتاب دهنده خدمات اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی/ روان‌کاری خدمات برای خانواده‌های فرزندپذیر با افتتاح مجتمع شوق زندگی

صبح امروز آیین افتتاح مجتمع شوق زندگی‌ حضرت آمنه (س) با حضور امیر حسین رحیمی وزیر دادگستری، علی القاصی مهر رئیس دادگستری استان تهران، محمد صاحبکار معاون راهبردی قوه قضائیه، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از نمایندگان تشکل های مردم نهاد، خیرین و... در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ رییس سازمان بهزیستی کشور در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از هم افزایی و همسویی استراتژیک قوه قضائیه، وزارت دادگستری، سازمان بهزیستی، تشکل های مردم نهاد و... گفت: از همه ارکان شکل گیری این مجتمع و سازمان های مردم نهاد و عزیزانی که در همراهی و شکل گیری این سازه روح افزای استراتژیک نقش داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: امروز بر آن شدیم یک سازه زنده و مجموعه بسیار همراه برای روان سازی خدمات به مردم در بخش حمایت اجتماعی رو نمایی کنیم و در این آیین انتظار داریم این موضوع در کشور دیده شود،چون یک ائتلاف قلوب مؤتلفه میان دستگاه های متعدد است. 

قادری گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قوای سه گانه باید با بهزیستی همراهی کنند و در این مجموعه شوق زندگی‌ این همراهی را بیش از گذشته و با حضور حداکثری می بینیم. 

وی افزود:امروز شاهد این هستیم که در عالی ترین سطح هماهنگی و همکاری میان قوه قضائیه و ارکان بالادستی دولت، وزارت دادگستری و بهزیستی، یک سازه ستادی مانا داریم که خدمات همکاران ما در بهزیستی، وزارت دادگستری، مرجع ملی حقوق کودک و... در حال رصد، پیگیری و اجرا هست و از طرفی هم مقامات قضایی با سرعت و شتاب لازم کارها و امور را پیگیری می کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت:هدف از احداث مجتمع شوق زندگی‌ که توسط خیرین ارزشمندی که سرمایه اجتماعی بهزیستی و کشور ما هستند، نهاده شده است؛ روان کاری خدمات برای خانواده های فرزند پذیر و یا با پیوندی کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب به خانواده های خودشان با اقدامات حمایتی،مددکارانه و.... است.

وی افزود :بر آن هستیم با توصیه ای که وزیر دادگستری و ارکان قضایی داشتند این مجموعه ها رونق و توسعه یابد و در راستای مردمی سازی دولت و گسترش دولت الکترونیک بتوانیم خدمات هوشمند مبتنی بر سرمایه اجتماعی خودمان را بیش از گذشته ارائه دهیم و در نهایت این سازه، یک شتاب دهنده خدمات اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

کد خبر 91900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =