حیدرهایی، سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور شد

طی حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به سمت «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا حیدرهایی

نـظـر به مراتب تعهد، شایستگی و تـجـارب ارزشمند تخصصی و مدیریتی جنابعالی، به موجب  این حکم به عنوان «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی» منصوب می گردید.

باعنایت به وسعت ابعاد آسیب های اجتماعی و گسترش روزافزون آن و باتوجه به تأثیر مستقیم آسیب های اجتماعی در عملکرد فرد و جامعه و اهمیت اقدامات به موقع و مؤثر درجهت تحقق امنیت و رفاه اجتماعی، انتظار می رود ضمن بهره مندی از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی و مدیریت بهینه منابع و تعیین اولویت ها در سیاست گذاری آسیب های اجتماعی تمامی توان خود را در راستای تحقق اهداف ذیل به کار بندید:

  • توسعه ضـریـب کـمی و کیفی خـدمات بـه گـروه های هـدف بـا رویـکرد اصـلاح و بهبود فرآیندهای موجود.
  • برنامه ریزی مدون و علمی در کشور جهت کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب با رویکرد اجتماع محور و تحکیم بنیان خانواده.
  • تـوسعه تعاملات و همکاری های بـیـن بخشی و فرابخشی بـا رویـکـرد بـسـط همکاری بـا   سازمان های مـردم نـهاد، مؤسسات خیریه، گـروه های جـهادی و سـایر شـرکای اجتماعی جهت تعیین اولویت های سیاست گذاری و اقدام در حوزه آسیب های اجتماعی.
  • شناسایی کانون های آسیب خیز و انجام مداخلات تخصصی در جهت دسترسی به موقع، جـامـع و آسـان بـه خـدمـات تـخـصـصی و حـمـایت های اجـتـماعی فـوریـتـی و رصـد آسیب های اجتماعی.

       محمد نصیری

معاون فرهنگی و اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 65418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =