گزینه های پیشنهادی بهزیستی در سه عرصه به عنوان برنده نهایی رویداد ملی نشان والی شدند

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور توانست در سه عرصه مددکار اجتماعی، موسسه خیریه و پزشک جهادی نشان والی را از آن گزینه های پیشنهادی خود کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سیدمحمدجواد حسینی، رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در خصوص نتایج بررسی و انتخاب گزینه های نهایی عرصه های تخصصی  آئین اعطای جایزه والی گفت: در این رویداد ملی ۲۳ دستگاه دولتی و نهادهای انقلابی و حاکمیتی در ۲۵ عرصه فردی و تشکلها گزینه های پیشنهادی خود را بر اساس شاخص های تدوین شده در آیین نامه ارایه کردند که در کمیسیون های مختلف مورد بررسی و ارزیابی تخصصی قرار گرفتند و در ارزیابی نهایی سازمان بهزیستی کشور توانست در سه عرصه مددکار اجتماعی، موسسه خیریه و پزشک جهادی نشان والی را از آن گزینه های پیشنهادی خود کند.

وی گفت: آئین اعطای جایزه والی به منظور تجلیل از الگوهای موفق کار مردمی و جهادی در عرصه محرومیت زدایی و پیشرفت کشور است که از سوی شورای عالی جهاد سازندگی طراحی شده است.

 لازم به توضیح است اختتامیه رویداد جایزه والی در دهه پایانی خرداد ماه و همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور سرپرست ریاست جمهوری برگزار می شود.

کد خبر 109749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =