حضور سازمان بهزیستی در دومین نمایشگاه آبادیران

رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور از حضور سازمان بهزیستی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور در دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوریضمن اعلام امادگی کامل سازمان بهزیستی برای حضور در این نمایشگاه گفت: حضور فعال و علمی سازمان در رویداد ملی آبادیران با هدف رفع چالش ها و نیازهای نوآورانه و فناورانه مناطق محروم و روستایی کم برخوردار سازمان برای مخاطبان(شرکت های دانش بینان-استارت اپ ها- مراکز خلاق و نوآور- اساتید دانشگاهی و نخبگان کشور) و همچنین مقدمات حضور نخبگان و صاحبنظران  سازمان در نشست ها و پنل های علمی و پژوهشی و ... صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری قصد دارد، «دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران» را از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار نماید. این نمایشگاه در ۵ بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار خواهد شد.

کرم زاده گفت: برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شده است. این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور افزود: در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و ... به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق کمتر برخوردار با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

کد خبر 106668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =