قدردانی رئیس سازمان بهزیستی کشور از مشارکت پرشور مردم و جامعه هدف در انتخابات

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در پیامی از مشارکت پرشور مردم و جامعه هدف در انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

مردم عظیم الشان ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند ماه حماسه ای را رقم زدند که علیرغم کینه ورزی دشمنان و نقشه های شوم متعدد و توطئه های متکثر و یاس آلود معاندان، با بصیرت و اراده بی همتایی به میدان آمدند و ضامن امنیت و اقتدار کشور عزیزمان شدند.

اینجانب به واسطه آگاهی، همت و بصیرت ملت بزرگ و شریف بخصوص جامعه هدف سازمان که حقیقتاً صاحبان اصلی انقلاب و وارثان وعده داده شده ی زمین هستند سر به سجده شکر گذاشته و صمیمانه ترین و خالصانه ترین سلام و صلوات خود را به ایشان تقدیم می نمایم.

جلوه های زیبای تجلی حضور جامعه هدف و ولی نعمتان ما در سازمان بهزیستی کشور چنان غرور آفرین و دشمن شکن بود که ضمن ایجاد امید در دل دلدادگان، باعث یاس معاندان و مزدوران قلم بدست شد. لذا بر خود وظیفه می دانم از همه همکاران، دست اندرکاران، ولی نعمتان نامزد های انتخاباتی و آحاد مردم قدر دانی و تشکر نموده و قبول حضرت احدیت و پاداش الهی را برای آنان مسئلت نمایم. امیدوارم که با تشکیل مجلس انقلابی، متخصص و کارآمد شاهد تحولات شگرف در امور تقنینی، نظارت های موضوعی و در نهایت رضایت الهی و تجلی آن در اداره امور کشور باشیم.
 

کد خبر 103555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =