جشن تکلیف فرزندان سایبان دریا همراه با گرامیداشت دهه کرامت وروز دختر برگزار شد

این برنامه با حضور رئیس دفتر امام جمعه و فرماندارمیبد، مدیر کل بهزیستی استان یزد، معاون امور اجتماعی بهزیستی و رئیس ومعاون بهزیستی میبد برگزار شد.

اعظم السادات امامی مسئول موسسه سایبان دریا با تبریک روز دختر گفت: انشاءالله همه دختران بتوانند الگوی خوبی از حضرت معصومه (س) و فاطمه زهرا (س) را داشته باشند.
وی با بیان اینکه موسسه از سال ۷۹ راه اندازی شده، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ دختر تحویل جامعه داده‌ایم و اکنون نیز۳۰ دختر داریم و انشاءالله همچنان با تمام قوا  با کادر خوب موسسه و پشتوانه مسئولان فعالیت داشته‌ باشیم.
مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز با بیان اینکه همه باید در برآورده کردن نیازهای مردم همت داشته باشیم؛ گفت: مرکز سایبان دریا یکی از بهترین و شاخص ترین مراکز زیر مجموعه بهزیستی است و باید برای همه فعالیت های بسیار خوب آموزشی، تربیتی و پرورشی و مراقبت از فرزندان که در این موسسه انجام شده و می‌شود، قدردان مدیر و دست اندرکاران و مربیان این مرکز و مسئولان بهزیستی شهرستان باشیم.
مراسم جشن تکیف دختران سایبان دریا با اجرای سرود زیبا توسط گروه سرود مرکز نگاه روشن و اهدای هدایا به گروه سرود و فرزندان مرکز سایبان دریا همراه بود.
گفتنی است؛ ساختمان موسسه خیریه سایبان دریا در سال ۹۳ توسط خیّر میبدی؛ اکبر رجایی فیروزآبادی برای استفاده کودکان یتیم تحت حمایت اداره بهزیستی و موسسه خیریه سایبان دریا احداث شد.

کد خبر 108231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد