اشتهارد | جشن مولودی به مناسبت دهه کرامت و تکریم دختران تحت پوشش بهزیستی اشتهارد برگزار شد

روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه مراسم جشن باشکوهی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و خجسته میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام،با حضور "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد و دختران دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مهمان ویژه این مراسم حجة‌الاسلام والمسلمین صلاحی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد بود که بعنوان سخنران این برنامه به جایگاه رفیع حضرت معصومه سلام الله علیها پرداخت و شأن و منزلت حضرت را در نزد خداوند متعال تبیین نمود.

وی همچنین تقارن نامگذاری تولد حضرت معصومه را به عنوان روز دختر بسیار مبارک خوانده و از دختران حاضر در برنامه خواست تا با الگو قراردادن آن حضرت رهرو راه ایشان در راه ایمان ،عفت ،پاکدامنی و تقوا باشند.

در ادامه مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) صورت گرفت و در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از دختران عزیز تحت پوشش بهزیستی تجلیل بعمل آمده همه میهمانان این مراسم بر سر سفره کرامت حضرت معصومه سلام الله علیها به صرف ناهار متنعم شدند.

کد خبر 108063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد