مدیرکل بهزیستی کردستان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در پیامی ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان :متن پیام به این شرح است:


                                                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و ارزشمند فعالان این عرصه در راستای ارتقای سطح آگاهی و اطلاع‌رسانی، ایجاد تعامل و ارتباط سازنده بین سازمان‌ها و مخاطبان، و حفظ و ارتقای وجهه عمومی آن‌ها است. امروزه در دنیای پرشتاب تحولات، ارتباطات و روابط عمومی نقشی حیاتی در موفقیت و پیشرفت سازمان‌ها ایفا می‌کند. فعالان این عرصه با درایت، خلاقیت و تعهد خود، پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان را بنا می‌کنند و در جهت ایجاد اعتماد و درک متقابل گام برمی‌دارند.

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به همکاران تلاشگر بهزیستی کردستان در روابط عمومی و تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات، از خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، توفیق و سربلندی را آرزومندم.

امید است که با تلاش و همت مضاعف فعالان این عرصه، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه و منزلت روابط عمومی در جامعه و همچنین توسعه فرهنگ گفتگو و تعامل سازنده در کشور باشیم.

حسین رسولی .مدیرکل

کد خبر 108001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد