شهرستان بوشهر| حضور فرماندار بوشهر در خانه کودک و نوجوان دختر تحت نظارت بهزیستی استان بوشهر

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، صالح رحیمی فرماندار به اتفاق دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین بهزیستی بوشهر، مدیر آموزش وپرورش، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با حضور در خانه کودک و نوجوان دختر تحت نظارت بهزیستی استان با آنان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و همچنین تبریک روز دختر از حضور مسئولین و نگاه مدیرانه و دلسوزانه استانی جهت حمایتهای معنوی این مراکز  از آنان تقدیر و تشکر کرد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز با تاکید بر اینکه حمایت از ایتام و نیازمندان وظیفه دولت و خیرین است، گفت: حمایت از این کودکان، علاوه بر رفع نیازهای مادی، روحیه یاری رساندن به دیگران را در وجود آنان نهادینه می کند به طوریکه در آینده، همین کودکان، خودشان یاریگر چندین خانواده نیازمند خواهند بود.

فرماندار بوشهر ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت بهزیستی استان و شهرستان در جهت تلاش و آسایش رفاه این فرزندان دراین مراکز در خطاب به فرزندان در این مرکز از آنان خواست تا با تلاش و درس خواندن، افرادی مسئولیت پذیر برای آبادانی میهن اسلامی در آینده باشند.

سروش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ضمن تشکر از زحمات همیشگی مجموعه مدیریت و کارکنان خدوم بهزیستی استان، اظهار داشت : مدیریت آموزش و پرورش مثل همیشه این آمادگی دارد تا در خصوص مسائل تحصیلی و دروس این فرزندان با بهزیستی همکاری لازم را داشته باشد.

وی  تصریح داشت: آموزش و پرورش همیشه وظیفه دارد به دانش آموزان پرتلاش چون شما خدمت کند و سرمایه های این مرز و بوم را به خوبی پرورش دهد تا آینده ای درخشان برای این سرزمین رقم بزنید.

 صدیقه بهشتی پور مدیر  بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن تقدیر از حمایتهای مسئولین استانی و شهرستانی و نگاه ویژه به بهزیستی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اقدامات تخصصی به این فرزندان را ارائه داد.

در پایان این دیدار هدایایی به فرزندان دختر اهداء گردید.

کد خبر 107759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد