در رسانه| احداث بزرگترین مجموعه نگهداری معلولین در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: این مرکز نگهداری به همت خیر نیکوکار از روستای اندبیل خلخال با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در خروجی خلخال به علی آباد احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده ظهر امروز در بازدید از ساختمان در دست احداث نصرت خلخال، اظهار کرد:این مرکز نگهداری به همت خیر نیکوکار از روستای اندبیل خلخال با هزینه بالغ بر دوازده میلیارد تومان در خروجی خلخال به علی‌آباد در فضایی به مساحت بیش از هزار متر احداث می‌شود.

وی افزود: این مرکز با اصول مهندسی ساختمان و با همکاری بهزیستی، ساخت تکمیل می‌شود که این دومین پروژه خیر و پزشک اندبیلی علاوه بر روستای مزجین در خلخال است. در جریان این بازدید حجت‌الاسلام اسدی، امام جمعه خلخال نیز با اشاره به تاکیدات ائمه اطهار و قرآن در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات جامعه از سوی خیرین، تصریح کرد: به پاس تربیت دینی و تعالیم روح بخش قرآنی از سوی والدین و پدران و مادران و گذشتگان نوع‌دوست، این فرزندان خیر آنان با این نیت خیر در خدمت جامعه هستند. وی به نوع‌دوستی این خیر در ساخت مدرسه روستای مزجین اشاره و خاطرنشان کرد: این همت خیر در این روز منجر به ساخت ساختمان نصرت و مرکز نگهداری معلولین می‌شود که در شهریوماه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 107725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد