دشتی| نشست رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان

به منظور توانمند سازی جامعه هدف مراد زارع رییس اداره بهزیستی با رسولی رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان دشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی در این دیدار مراد زارع رییس اداره بهزیستی این شهرستان ضمن تشکر از همکاری و همراهی مجموعه فنی حرفه ای با بهزیستی گفت: توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی یکی از اهداف اصلی سازمان می باشد و تمام تلاش کارشناسان و مددکاران در بخش دولتی و غیر دولتی بر این است که جامعه هدف به این توانمندی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مرکز فنی حرفه ای باعث گسترش اشتغال های فن محور و مرتبط با نیاز شهرستان می شود و این مهم باعث میشود تا فردی که اقدام به دریافت تسهیلات اشتغال می نمایند، بتواند به نحو احسن از این وام استفاده نموده و منجر به درآمدزایی جهت خانواده شود.  

در ادامه: مهندس رسولی رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان نیز ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان گفت: این مراکز آمادگی لازم جهت آموزش به افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، بهبود یافتگان از اعتیاد و کودکان کار را دارد و با تناسب ظرفیت دوره های آموزشی و رشته شغلی برای این عزیزان  برگزار خواهد شد.

                                   

کد خبر 107677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد