برگزاری سومین نشست تبیینی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی تحت نظارت

در راستای ظرفیت سازی اجتماعی مراکز مثبت زندگی و با رویکرد جدید مددکاری در بهزیستی، سومین نشست تبیینی دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین بهزیستی استان، روئسای شهرستانهای بوشهر، دشتی ، تنگستان، گناوه ، دیلم ، مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی این شهرستانها در سالن اجتماعات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت بر جدیت و تلاش مددکاران در همه ابعاد جهت سهولت و مشکلات مددجویان تحت پوشش و رسیدگی به درخواستهای این قشر از جامعه تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی استان با تاکید مجدد در جلب و جذب مشارکتهای مردمی جهت هزینه های جاری مددجویان توسط خیرین و نیکوکار ، خواستار هزینه های این منابع با اولویت ، برنامه ریزی هوشمندانه، مددکارانه و به موقع توسط روئسای شهرستانها شد.

عزیزنژاد بر تقویت و دانش آفزایی مددکاران در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: مددکاران با ظرفیتها و آموزشها و آخرین دستورالعمل هایی که می بینند می توانند خدمات تخصصی بهزیستی و اقدامات صورت گرفته به جامعه هدف به مردم و خیرین نیکوکار در جهت جلب و جذب مشارکتها را انجام دهند.

معاونین بهزیستی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه خود بر تقویت و ظرفیت سازی اجتماعی مراکز مثبت زندگی و مددکاران، توزیع هدفمند اعتبارات، مسکن، بازدیدهای دوره ای از منازل مددجویان، توانمند سازی مددجویان، زنان سرپرست خانوار و اشتغال آنان، معرفی مددجویان با اولویت در بحث حق پرستاری و بسترگرا و شناخت نیازهای اساسی خانواده های تحت پوشش تاکید کردند.

کد خبر 107628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد