افزایش کیفیت خدمات در دستور کار کارگروه استانداردسازی سازمان بهزیستی کشور

نشست تخصصی گسترش همکاری های حوزه استاندارد سازی خدمات با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستور موکد رئیس سازمان بهزیستی کشور مبنی بر افزایش کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۳ و اهتمام گسترده مجموعه سازمان بهزیستی کشور در تحقق این امر، استانداردسازی خدمات را یکی از عوامل اصلی در دستیابی به این هدف مهم دانست.

وی ضمن اظهار خرسندی از ایجاد گروه استانداردسازی در ساختار جدید سازمان بهزیستی، در خصوص تهیه اولین دستورالعمل داخلی استاندارد شده و ادامه این روند جهت تمامی دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد.

وی گفت: سازمان بهزیستی کشور در راستای اهمیت موضوع، توانست در چند ماه اخیر سه مورد استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد دریافت کند.

اسماعیل امینی مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران نیز ضمن اشاره به اقدامات و همکاری مثبت و مسئولانه سازمان بهزیستی کشور در حوزه استاندارد سازی بر عملیاتی کردن تمامی مفاد تفاهم نامه منعقده بین دو سازمان اشاره تاکید کرد.

وی با تاکید بر استاندارد سازی اجباری مراکز سالمندان و نظارت چند لایه با تولی گری سازمان بهزیستی کشور به ایجاد و گسترش فرهنگ کیفیت اسلامی در دستگاه های زیر مجموعه دولت نیز اشاره کرد و خواستار برگزاری دوره های آموزش دوجانبه در سطح ستاد و استانها شد.

راه اندازی جایزه بخشی ( خاتم ) در سازمان بهزیستی کشور و همچنین شرکت سازمان و ادارات کل استانی و مراکز سازمان در جایزه ملی کیفیت استاندارد ایران از دیگر موارد طرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 106395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =