مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاونین از بهزیستی شهرستان بشرویه و مراکز تحت نظارت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، شرفی مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با همراهی رضایی معاون امور اجتماعی و خسروی رئیس مشارکت‌های مردمی ، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی از  شهرستان بشرویه بازدید کردند.

برگزاری نشست با کارکنان و بررسی مشکلات و چالش ها اولین برنامه مدیرکل بهزیستی استان در بشرویه بود در این جلسه رئیس و کارکنان اداره مسائل ، چالش ها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را از مدیرکل دریافت نمودند.

در بازدید از شهرستان بشرویه مدیرکل بهزیستی و معاونین ضمن حضور در خانه حمایتی سالمندان با سالمندان این مرکز دیدار و گفتگو نمودند ؛ همچنین شرفی و هیئت همراه با حضور در منزل خانواده دو معلولی ضمن دلجویی ، از نزدیک با مشکلات وی آشنا و قول مساعد در جهت رفع مشکلات این خانواده را صادر نمود.

در ادامه بازدید از شهرستان بشرویه ، شرفی مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق رضایی معاون امور اجتماعی و خسروی رئیس مشارکت های مردمی موسسات غیردولتی و توانمندسازی ، از خانه فرزندان افق روشن ( دختران زیر ۱۲ سال ) بازدید نمودند. در حاشیه این بازدید دیداری بین مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان انجام و با حضور اعضا هیئت مدیره موسسه مشکلات موسسه بررسی و در خصوص رفع مشکلات این مرکز دستورات لازم صادر شد.

در پایان سفر فوق ، مدیرکل بهزیستی استان ضمن حضور در جمع معلولین روستای رقه ، از توابع شهرستان بشرویه از طرح هنر درمانی cbr نیز بازدید و از تعدادی از معلولین تقدیر نمودند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور در برنامه میز خدمت ، از نزدیک در جریان مشکلات جامعه هدف بهزیستی در مناطق محروم قرار گرفت و قول مساعد در جهت رفع مشکلات جامعه هدف این روستا تا حدامکان و در راستای قانون را داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد