صبح روز بیست و پنجم اسفند ماه، آیین اختتامیه جشنواره جشنواره فرهنگی " نماز ، قران و مهدویت " با حضور حجت الاسلام سید ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان، دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی، معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی، رحیم تکاملی مسئول امور فرهنگی ، سهیلا پورحبیبی مشاور اموربانوان و سایر کارکنان بهزیستی گیلان و مدعوین در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این مراسم حجت الاسلام حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان؛ نماز را عاملی مهم برای بازدارندگی انسان از ارتکاب گناه و انحرافات دنیوی دانست و گفت: باعث خرسندی است که چنین برنامه هایی در ادارات و سازمانها برگزار می شود زیرا اشاعه فرهنگ نماز و قرآن مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی همچنین از برگزار کنندگان این جشنواره قدردانی کرد و گفت: برپایی چنین برنامه ها و جشنواره هایی می بایست در ادارات و حتی در مجامع عمومی بیشتر صورت گیرد تا آثار پربرکت نماز و قرآن در جامعه فراگیر شود.

در ادامه این مراسم دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی و رحیم تکاملی مسئول امور فرهنگی نیز دقایقی در خصوص ترویج فرهنگ نماز و قرآن و چگونگی برپایی جشنواره به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

گفتنی است این جشنواره شامل موضوعاتی همچون کتابخوانی از کتاب موعود آسمانی ، اذان (ویژه برادران) : مخصوص جامعه هدف و کارکنان و خانواده های آنان ؛ قرآن : ویژه کارکنان ، خانواده کارکنان، مراکز و موسسات غیردولتی و جامعه هدف در سه بخش: آوایی ، معارف و ادبی با قضاوت داوران مجرب قرآنی در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد